Puterea amintirii- terapie si arta pentru varstnicii institutionalizati



Pe data de 11 octombrie a avut loc prima editie a evenimentului "Puterea amintirii" dedicat varstnicilor institutionalizati.  Am organizat multe evenimente frumoase, dar nici unul nu a fost atat de emotionant ca cel din aceasta seara. In spatiul prietenos pus la dispozitie de gazda noastra, Hotel Howard Johnson, am trait impreuna cu cei 35 de seniori din centrele DGASPC sector 1, cu invitata noastra speciala, d-na Rodica Popescu Bitanescu si cu toti cei care au contribuit la organizarea acestui eveniment o seara de care ne vom aminti mereu.


 Am reinnodat firul memoriei, am calatorit prin sate natale si prin vechiul Bucuresti, am revazut imaginile nastrusnice ale copilariei, cu scoala si maidanul, cu jocuri si nazbatii, i-am insotit pe domnii nostri, redeveniti tineri, in catanie, am cunoscut primii fiori ai dragostei si veselia petrecerilor de altadat' . Totul a fost insotit de fermecatoarea Zaraza, intruchipata atat de bine de talentata noastra colega Claudia Bacanasu, de minunatele cantece ale Oanei Hera si de imagini adunate intr-un film emotionant de colega noastra, Cristina Iuresi, care a fost moderatorul si terapeutul evenimentului, care a reusit sa invie in inima invitatilor nostri cele mai dragi amintiri. O seara de poveste si de povesti, in are am ras cu d-na Bitanescu, amintindu-ne sketchuri de la vechi revelioane, in care ne-am gandit inca o data la destin si caile vietii. Dar mai ales o seara a vindecarii, in care toti seniorii nostri au reaprins scanteia trecutului si ne-au descoperit din comoara experientei lor. Multumim tuturor celor care ne-au sprijinit, in primul rand Hotelului Howard Johnson, gazda noastra, Energico Holding, sustinatorul principal al evenimentului, D-nei Rodica Popescu Bitanescu, Oanei Hera si Claudiei Bacanasu, artistele noastre de suflet, lui Vicky Olteanu, care a adus cadouri minunate pentru invitatii nostri.
Detalii despre eveniment puteti afla in comunicatele de presa si stirile de mai jos:


http://www.zappernews.ro/article/Porti-deschise-Un-real-succes 

http://www.comunicarepublica.ro/29870-puterea-amintirii-un-eveniment-de-succes-al-asociatiei-fluens.html 
 
http://www.imparte.ro/Stiri-si-evenimente-caritabile/Puterea-amintirii-un-eveniment-al-Asociatiei-Fluens-in-parteneriat-cu-DGASPC-Sector-1-3949.html
 


 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.